Kasapoğlu'ndan CHP'deki Gelişmelere İlişkin Açıklama: "İzmir İçin Endişe Duyuyoruz"
AK Parti İzmir Milletvekili ve önceki dönem Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, CHP’de yaşanan gelişmelerin İzmir’e olası etkilerine ilişkin değerlendirmelerde bulunarak, yerel yönetim hizmetlerinin aksamasından endişe duyduklarını söyledi.

AK Parti İzmir Milletvekili ve önceki dönem Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada CHP’de yaşanan gelişmelere ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
Kasapoğlu, söz konusu gelişmelerin İzmir’e yansımaları konusunda kaygı duyduklarını belirterek, kentte yerel yönetim hizmetlerinin daha fazla aksamasından endişe ettiklerini ifade etti.
"Temsil Kriziyle Karşı Karşıya"
CHP’de yaşanan sürecin yalnızca parti içi bir mesele olarak değerlendirilemeyeceğini belirten Mehmet Muharrem Kasapoğlu, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
"İzmir’i yerel yönetim ekseninde bir temsil kriziyle karşı karşıya bırakan bu gelişme yalnızca parti içi bir mesele olarak okunamaz."
Kasapoğlu, mevcut durumun yerel yönetim hizmetlerine olumsuz yansıyabileceğini savunarak, yaşanan süreci yakından takip ettiklerini kaydetti.
"Hizmetlerin Daha Da Aksamasından Endişe Duyuyoruz"
İzmir’de yerel yönetim hizmetlerinin mevcut durumuna ilişkin değerlendirmelerde bulunan Kasapoğlu, açıklamasında şu görüşlere yer verdi:
"Bu kaotik vaziyet neticesinde İzmir’de hali hazırda ağır aksak ilerlemekte olan yerel yönetim hizmetlerinin ileri bir felç boyutuna evrilmesinden endişe duyuyoruz."
"İzmirliye Fatura Edilmesine Müsaade Etmeyiz"
CHP’de yaşanan gelişmelerin kentteki hizmet eksikliklerine gerekçe gösterilmemesi gerektiğini ifade eden Kasapoğlu, şu değerlendirmede bulundu:
"CHP'nin parti içi sorunlarının İzmirliye fatura edilmesine müsaade etmeyiz. Bu kurumsal zemin kaybının yepyeni ve kullanışlı bir mazeret gibi sunulmasına ve şehre hizmetsizlik olarak fatura edilmesine müsamaha gösterilemeyeceğinin bilinmesini isterim."
İzmir Vurgusu
Açıklamasının sonunda İzmir için çalışmaya devam edeceklerini belirten Kasapoğlu, kentin geleceği adına sorumluluk almaya devam edeceklerini ifade etti.
Kasapoğlu, "Her hal ve şartta İzmir için elimizi taşın altına koymaya, şehrimizin yarınları adına samimi bir gayretle çalışmaya devam edeceğiz" dedi.







